הממשל הבריטי גינה את הרצח

בנצי לייזרוביץ No Comments on הממשל הבריטי גינה את הרצח
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גב' טרסה מיי השרה לבטחון פנים של בריטניה המבקרת בישראל הגיעה הבוקר לביקור בעיר העתיקה. שבמהלכו ביקרה גם בכותל המערבי ונפגשה עם רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א.

הרב רבינוביץ אמר לשרה שהיא הגיעה ביום עצוב וקשה לעם ישראל. גם אם כולנו חששנו מפני הבשורה הקשה. היתה בליבנו תקווה. כוחינו באמונתינו ובכח האמונה ניצחנו ושרדנו. וגם באירוע זה בלטה בצורה בלתי נתפסת האמונה של המשפחות והאמונה של העם בישראל.

יומיים לאחר החטיפה הגיעו עשרות אלפים להתפלל בכותל, אירוע מרגש ומלכד. אך מעל הכל הרשימה אמו של נפתלי שהגיעה שבוע אחרי החטיפה לכותל ואמרה כאן לנערים שהגיעו להתפלל "הקב"ה לא עובד אצלינו" וגם אם יהיו בשורות קשות אסור לאבד את האמונה.

השרה גב' טרסה מיי אמרה לרב שאכן המשפחות ביטאו אצילות נפש בלתי רגילה, אמונה עצומה, והתנהגות ראויה להערכה. והעולם מגנה את המעשה הנפשע הזה.

במהלך השיחה עלה נושא הרגישות של העיר העתיקה, והיותו מקום נפיץ ורגיש, ואשר על כן יש לעשות מאמץ להרחיק את אלו החפצים להפר את השקט במקום זה. רוב הפוקדים את המקום חפצי חיים ושלווה, ובאים להתפלל ולבקר בצורה ראויה ומכובדת מבלי לפגוע באחר.

הרב ציין את המחויבות על הממשל הבריטי לשמור על המרכזים היהודיים באנגליה זה לא קל. ובמיוחד אחרי האירוע הנורא בבריסל.

השרה השיבה שיש התארגנות מקומית של יהודים ששומרים על מוסדות יהודיים, גם על בתי כנסת וגם על אישים יהודיים. והם כמובן מסייעים להם ומלווים את פעילותם.

 



0 תגובות